lørdag 28. februar 2009

SKINN VESKER
Sommeren 2007 var vi en gjeng som var på jentetur til Danmark.
Der fant jeg noe tøft rødt skinn i en butikk, som jeg syns var så fint.
Kjøpte med meg noe hjem, og det låg det i skapet en tid.... Mens det ventet på at jeg skulle få den rette ideen og mønsteret i hodet. Når jeg kjøpte denne tøffe lukkingen, falt brikkene på plass. Jeg er veldig glad i hjerter som mønster, syns det blir en ganske fin detalj. Det svarte hjerte på hanken skal vise opp på skulderen, når en har veska over skulderen.
Jeg ble ganske fornøyd med resultatet.


Jeg syns det var så kjekt å sy den røde skinn veska, at jeg måtte sy en veske i brunt skinn også. Dette brune skinnet er opprinnelig et skinn skjørt, som jeg kjøpte på Fretex. Skinn skjørt og bukser er mykere og bedre skinn å sy i, enn jakker.
Nå var jeg så godt i gang, at jeg kunne ikke slutte med disse to. Kjøpte også dette tøffe grønne skinnet i Danmark. Syns det var en ganske kul farge. Denne veska er forskjellig på begge sidene, mens de to andre er like på begge sider. Mor fikk denne veska i julepresang, for hun er veldig glad i denne lime grønne fargen.

Den andre sida.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar